Hej vardag!

Livet rullar på i mer standard vardagslunk just nu. Austin har blivit "hemma" och allt flyter på som det ska.
 
I veckorna så kretsar väldigt mycket kring dotterns skola just nu. Varit lite röriga veckor där men nu börjar allt sätta sig. Ska skriva lite mer snart om mina erfarenheter med det amerikanska skolsystemet. Haft rätt stora problem med att acceptera hur saker och ting fungerar i USA måste jag säga. Men jag/ vi trivs jätte bra på det stora hela i USA. 
 
Helgerna har även de sett rätt så lika ut det sista. Träffar alltid upp ett gäng kompisar och grillar och badar och snackar och har allmänt trevligt. I söndags var det bbq och bad här på vårt pooldäck. Var väl allt som allt kanske 12 personer. Jag var väldigt glad då några av tjejerna som jag tycker väldigt bra om kom. Var kul att få hänga lite med dem då det varit rätt så killdominerat ett tag på helgerna. Borde kanske gå med i Swea? Så kluven till det..
 
 
Så här såg himlen plötsligt ut i söndags( kan skifta otroligt snabbt här i Texas ) så vi fick snabbt packa ihop oss och fortsätta inomhus istället. 
 
Bjuder på två bilder från vår balkong som jag tog förra veckan.