Sjukstuga

Har verkligen varit en riktig sjukstuga här senaste veckorna och mannen är fortfarande i Sverige.Eller han kommer äntligen hem i dag.

Han har varit borta i 4,5 vecka! Var inte alls tänkt så,men dök upp oväntade grejer han behövde ta hand om. Under dessa veckor har vi drabbats av 3 magsjukor och två förkylningar!! Ja ni hör helt galet. Dottern behöver bara va i skolan i en dag sen är det kört..

I helgen har det varit memorial weekend och vi hade tänkt hitta på något kul men blev istället att vi inte gick utanför dörren då dottern varit riktigt förkyld.

Och sen vaknade jag i natt med superont i magen på ett ställe. Min mage har varit i obalans efter alla magsjukor och jag har haft svårt att äta. Så funderade först på om det kunde va magsår då jag hade riktigt riktigt ont, men nu på morgonen så fick jag hög feber och även väldigt ont i kroppen så kanske är någon ny flunsa.. Helt galet!!!

Och vi som hade så mycket roligt inplanerat skulle åkt till Savannah och Charlston, en sväng till bergen och en till sväng till havet. Inget av detta har blivit av, och nu åker mamma tillbaka till Sverige på torsdag.

Nu vet ni i alla fall varför jag inte har varit så aktiv här.
#1 - - Ulrika:

Usch...era stackare :(. Förstår att du inte har varit här lika mycket. ta hand om er och hoppas innerligt att det vänder nu så att ni kan få njuta av sommaren.
Tycker det är så spännande att läsa om ert äventyr :)!

Svar: Tack så jätte mycket!! Blir så mycket roligare att blogga när man får kommentarer! :-) Hoppas du också får en bra sommar och att ni får härligt väder i Sverige också( om det är där du bor) Kram
amerikaliv.blogg.se

#2 - - Ulrika:

Tack snälla :).
Jag bor i Sverige och denna veckan har varit underbar med skinande sol och 27-29 grader varmt varje dag!
Anledningen till att jag hittade din blogg för ca ett halvår sedan är för att vi (Jag och familjen) är i processen att förhoppningsvis göra samma resa som du och din familj :). Maken är LPR i staterna och jag och barnen väntar på att vårt priority date ska bli current :/.
Det känns som en evig väntan!
Kramar