2 new crushes

I dag har jag blivit lite småkär i två grejer!! Först smoked butterscotch latte från Starbucks. Sett reklam för den överallt men fegat ur innan och tagit en vanlig latte i stället. Men i tag så vågade jag mig på att prova! Och jag säger bara olalaaa!! Söt och sliskig? Japp!!!Men supergod!!Måste beställa en i morgon igen!! 

 
I dag hängde vi först på en bokhandel där vi drack dessa godingar, läste och kollade mail. När vi var klara kom vi på att vi var rätt så nära Chapel Hill. Den tredje staden i the triangle här i NC. Vi hade inte varit där tidigare så tänkte att det kunde vara kul att kolla in. Jag hade dessutom läst att de skulle ha en bra Whole foods market där! Något jag saknar så från Austin! Så vi tänkte att vi kunde kolla in Chapel Hill lite snabbt och sen handla middag på Whole foods. Tyvärr glömde jag helt bort att ta bilder, dumma mig! Men vilken mysig liten studentstad!! Helt kär!!Så galet mysigt!!Vilket folkliv med en massa små mysiga restauranger och butiker i varje hörn! Var verkligen folk överallt utan att det var för mycket.Upplever Raleigh som mycket mer dött och nästan lite åt det tråkigare hållet. Även om vi har våra favoriter där också. Lovar att ta med mig kameran nästa gång så ni får se! Lånade lite bilder från nätet så länge, för nej vi har inte så här grönt här än :-) 
 
 
Detta ställe måste vi prova nästa gång :-) 
Eller detta!!!Eller!!!
Fanns verkligen hur många fina och mysiga ställen som helst!!!Blir nog många turer hit i vår!!De säger att våren brukar komma i slutet av Februari så hoppas på att det stämmer i år också!!