Varmt!!!!

Det är het som ... här just nu. Juli var ingenting mot de senaste dagarna. Inte ett moln på himlen och nästan helt vindstilla vilket gör att det just nu känns som att bo i en het gryta. såg denna passande bild på nätet hos en tjej jag följer på instagram som också bor i Texas och är verkligen så passande just nu.
 
 
I går fyllde jag år så jag och dottern gick upp till Whole Foods för lunch och sen blev det Amys Ice Cremes för att fira lite. Verkligen inte särskilt långt att gå men med gassande sol och 38 grader så var det riktigt riktigt jobbigt att gå fram och tillbaka den lilla biten. Mannen är fortfarande i Sverige så kändes verkligen jätte konstigt att fira utan honom och nära och kära i Stockholm. Tror det var min första födelsedag som jag inte kunnat fira med min mamma, även om vi varit i väg utomlands mycket så har vi alltid varit i Sverige i början av augusti. Så var lite vemodigt så fick kämpa lite för att hålla humöret uppe för dotterns skull som hade gjort fint för min skull och tassat upp på morgonen och gjort fint med en massa paket. Lilla snutten!
 
Startade dagen vid poolen då dottern ville bada innan det blev för varmt. Är skugga fram till halv ett vid poolen men när klockan var kvart över elva började det bli så varmt i skuggan så då fick vi gå upp.
 
Dessa bilder tog jag från vårt poolområde på nionde våningen. Ännu en dag med strålande sol.
#1 - - Therese:

Varmt grattis i efterskott! Förstår att det kändes vemodigt att fira på ett annat sätt än du brukar.
Ni får fira lite extra sen när din man är tillbaka från Sverige.
Kramar

Svar: Tack så jätte mycket!! Kramar!
amerikaliv.blogg.se