Tillbaka efter bloggpausen

Blev en liten längre bloggpaus än vad jag hade tänkt mig. Har varit sjukt trött sista två veckorna, och har konstant varit lite småförkyld och haft lite ont i halsen. Sedan fungerar vårat internet fortfarande superkasst och min mobil håller även den på att lägga av. Ska köpa ny mobil och fixa nät så fort vi kommit över. Lovar att blogga oftare då! Ser att ni är en del tappra läsare som är inne här varje dag.

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Försöker hinna träffa så många vänner(och familj) som möjligt nu innan vi åker. Varit någon/några vi träffat nästan varje dag nu. I går träffade jag och dottern en barndomskompis till mig och hennes lille son. Blev lunch och sen lek i en park. Mycket trevligt!I dag blev det först en fika på Rival, och sen en till på Paradiset. Känner att jag verkligen behöver komma i gång och träna igen så fort vi kommer över!Blivit lite väl många latte och kanelbullar det sista..

Nu är det nedräkning och massor som ska fixas de sista tre veckorna innan vi åker. Så nu behöver vi komma ur det lugna semestertempot som vi har befunnit oss i senaste veckorna.
#1 - - Sara:

Hur går det med shipping firma? Jag håller på och kollar runt nu för olika offerter. Ett företag var priset lite för högt, har en annan på g nu så får se vart det priset slutar :)
Njut av sista tiden hemma.

Svar: Hej Sara! Har faktiskt inte hittat någon bra shipping firma. Den som jag blev rekommenderad och var i kontakt med förra året finns inte kvar längre, vad jag kan hitta :-( Har du hittat någon firma som verkar bra? Vi har inte löst ännu hur vi ska få över det vi vill ha med oss. Ja vi passar på att njuta :-) Tycker faktiskt det svala vädret är ganska skönt då vi vet att vi kommer få varmt när vi väl är framme i Texas!
amerikaliv.blogg.se

#2 - - Sara:

Hittat firmor har jag, men tyckt att det har varit för dyrt för det lilla jag vill ha med mig. Att det ska vara så avancerat :(