Austin Texas

Ja nu är det äntligen klart vart vi hamnar. Länge såg det ut som att vi skulle hamna i Dallas vilket jag inte var helt glad åt då det ser så himla platt och "tråkigt" ut. Kanske har fel då jag aldrig varit där. Har faktiskt aldrig varit i Texas, men maken har varit där och jobbat väldigt mycket. 

Sedan hade vi funderingar på New England som visserligen är sjukt vackert men som är väldigt kallt på vintern(ibland) och en av förlederna med att flytta till USA är att kunna få lite varmare klimat(enligt mig)

Så efter många om och men och en massa velande och jämförande av olika amerikanska städer så har vi bestämt oss för Austin! Vilket jag är super glad för!!Är inte alls platt utan väldigt grönt med många mysiga vattenhål och har bara hört bra saker om Austin som ska vara väldigt mysigt och trevligt. Dessutom så känner jag redan en super gullig svensk tjej som precis har flyttat dit till sin pojkvän så kan inte bli bättre! Alltid skönt att redan känna någon på plats.