Black friday med text!

 
 Men oj såg nu att all text kommit bort till detta inlägg. Förra fredagen var det alltså Black friday här i USA och jag och dottern åkte upp till ett shopping mall inomhus. Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig men hade ställt in mig på mycket folk. Och visst var det folk men inte olidligt mycket ungefär som Stockholm i julhandeln. 
 
Jag fick med mig allt på bilden ovan till mig själv i tidig julklapp från bareMinerals. Allt som allt betalade jag 88 dollar och fick med med grejer till ett värde av minst 160 dollar plus ett fint jul doftljus så jag var väldigt nöjd. 
 
Fick med mig :
1.bareMinerals prime time BB primer med spf 30
2. bareMinerals barepro foundation
3.bareMinerals bareskin perfecting veil
4. bareMinerals nya borste core coverage brush till foundation( för övrigt helt otroligt bra, lätt ett av mina bästa köp i år)
5.bareMinerls marvelous MOXIE i färgen big tease
6.bareMinerals all over face color i färgen effet bonne mine
7.bareMinerals blush i färgen fard a joues poudre
8.bareMinerals doftljus i doften spiced eggnog
9. Gratisprover på tvätt och ansiktskräm
 
 
 
Blev några julklappar till dottern inne på gap som hade 50% på allt i hela butiken samt några juldekorationer från macys. Vi har ju fortfarande kvar alla våra julgrejer i Stockholm. Så kommer bli en julgran och sen de grejerna jag köpte i fredags så får vi fixa över mer grejer till nästa jul. Å vad jag saknar alla mina/ våra fina juldekorationer i dansk design! 
 
 
Dessa fick jag med mig från Macys.