Värmerekord i Austin!!

Inte blev det någon kylig jul här inte. Efter att ha haft lite småkyligt i början av december så fick vi högsommar värme lagom till jul. På julafton hade vi 25 grader och mestadels sol.På juldagen slog vi rekord med 26 grader och annandagen hade vi 28 grader varmt även det rekord!! Även i dag har vi strax över 28 grader varmt så vi slog gamla rekordet på 25 grader varmt från 1946!!! Så blev till att plocka fram sommarkläderna igen och dra på ac:n lagom till julafton i år!!

Tänkte försöka skriva ihop en liten årsresume snart. Vad tror ni om det? Där jag jag även skriva lite om december månad. Varit hopplös på blogga som ni märkt det sista..Får bättra mig..



#1 - - Mia i Sigtuna:

Jättekul att läsa om era "äventyr där borta i det stora landet"😉 Emelie hälsar till Isabell och hoppas att hon har det jättekul och fått bra kompisar😀 Tjejerna kanske ses nästa gång ni åker till mormor i Sigtuna. (Emelie undrar om Isabell har Skype). Ha det så bra och Gott Nytt År till er🎉

Svar: Å vad kul att du hittat hit! Isabel hälsar så gott tillbaka till Emelie! Skolan har äntligen ordnat upp sig efter mycket strul men efter ett klassbyte trivs hon nu superbra vilket är jätte skönt! Isabel har inget eget Skype men mitt är kopplat till hennes iPad så hon svarar på det. Självklart kan tjejerna ses nästa gång vi är i Sverige! God fortsättning till er! 😀
amerikaliv.blogg.se

#2 - - Therese:

Skicka gärna hit lite värme är du snäll :)
Ser framemot en årsresumé!
Själv har jag helt tappat bort bloggningen...får se om jag kanske tar nya tag på söndag :)
Kramar

Svar: Ska försöka skicka över lite värme till er också! 😀 Ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu och uppdatera mer igen! Kramar
amerikaliv.blogg.se