Middag på Whole Foods och Magiska Amerika Södern

 
Ska berätta mer om helgen så snart jag får lite mer tid över, men först ett snabbt inlägg om vädret!!!

Hade ca 10 dagar med sämre väder och "kallt" men sedan i lördags har det varit helt perfekt! Inte för varmt och inte för kallt. Mellan 23 och 27 grader.

I kväll åt vi middag på whole Foods. Vi satt ute och åt. Orkade inte laga nåt hemma. Har fortfarande inte orkat fixat undan och i ordning allt efter vår bbq fest i söndags då jag är rätt så förkyld. Så passade bra att äta ute. Ljuset var magiskt fint!!

 
 
Nu ska jag fortsätta läsa lite på Makiska Amerika: Södern av Daniel Svanberg. Småtrevlig bok som ger ett bra perspektiv på USA bortom de större mer välkända städerna i USA.Särskilt kul är det då vi har varit i bland annat just de stater han beskriver i boken i år. Har börjat använda Nextory för e-böcker. Har varit bra hitills men nu har appen toklåst sig flera gånger sista dagarna, så får endast upp boken jag läste senast och inget annat så lite trist men men. Kan skriva mer om boken när jag har läst klart den.