När kaffemaskinen strejkar!

När jag skulle göra kafferunda nr två nu på förmiddagen som började kaffemaskinen (en liten espressomaskin) att lukta bränt och sen slog det ut några blixtar från den.. Så gick ner till närmaste starbucks och köpte mig en stor jul latte. Fjärde för i år. Första gången provade jag en créme brulée( på tok för söt för min smak) och sen har jag hållit mig till chestnut praline latte. Den är rätt så god. Dock inte lika god som min besatthet i början av året då de hade smoked  butterscotch Latte. Var så ledsen när de slutade med den!!
 
 Fina julmuggar va?
 
Hur som helst när mannen kom hem efter ett möte så ville han såklart prova kaffemaskinen och tror ni inte den fungerar perfekt då?? Så nu får vi hålla extra koll på den när vi kör sen så det inte händer igen.
#1 - - Therese:

Håller tummarna för att kaffemaskinen fortfarande funkar!
Hoppas ni får en fin Lucia.
Kramar