Ett foto i timmen.

I går(lördag) försökte jag få till ett foto i timmen.
 
Klockan 8 AM.Dagen startade dimmigt såg absolut nästan ingenting! Och vi ser lååång normalt sett.
 
Klockan 9 AM.Var verkligen inte hungrig denna morgon så fick bli en banan och en stor latte.
Klockan 10AM.Plockar och fixar lite hemma. Bäddar sängarna.
 
Klockan 11AM.Precis kommit ur duschen dags för fixa till mig.Dessa produkter använder jag just nu.
Klockan 12PM.Farmers market kyligaste dagen på länge med temperaturer runt 11 grader.
Klockan 1PM.Inne på"mässan" är home and garden denna helg.Var många olika bubbelpooler och sängar bla. Denna mantel fick dottern i barnhörnan. Svenska färgerna. 
Klockan 2PM.Precis kommit ut från mässan.
 
Klockan 3PM. Efter lite strosande på stan hittar vi denna söta hund i en butik som dottern fick leka med.
Klockan 4PM.Hittade the ugliest Christmas sweater ever enligt dottern. Den var sååå disgusting och sååå väldigt inapproptiate den värsta jag någonsin hittat sa hon. När hon blir upprörd blir det riktig svengelska ibland om vi är själva och pratar svenska.
Klockan 5PM. Lagar middag.
Klockan 7 PM. Tänder lite ljus denna är mitt absoluta favorit doftljus från Voluspa.
Klockan 9 PM. Hittade en ny serie på Netflix som vi började kolla på A series of unfortunate events. Syskonen Baudelaires olycksaliga liv på svenska. Kanske någon som läst böckerna ?
 
 
Det blev kvällens sista bild gick och la oss strax efter elva då hade vi tittat på de två första avsnitten.