Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Oj alltså detta tar aldrig slut. Ok att man kan ha lite otur men detta...

Mannen kom äntligen hem häromkvällen så han tog mamma och dottern och åkte och handlade direkt med bilen när han kom. Själv låg jag totalt däckad med hög feber i sovrummet. På väg hem från affären säger dottern i bilen att hon mår lite illa( vilket hon kan göra i bland) men var inte så mycket mer med det. Sen kommer de hem och när vi packar upp matvarorna så spyr hon rakt ut på köksgolvet och så började vi om igen.. Helt otroligt!!! Hon har varit mer borta från skolan än hon har varit där tror jag..

I går gjorde vi i alla fall det bästa vi kunde av dagen då det var mammas sista dag här så med hjälp av lite värktabletter så tog vi oss ut till ett shopping mall på kvällen. Fick med mig en del från Victoria secret ( två dofter och en skön sovtröja, och lite annat smått och gott från andra ställen. Fick en klocka av snälla mamma också då jag blev av med min älskade klocka på flygplatsen på vägen hit.
Ska berätta mer om vad som hände i dag sen när jag har bearbeta det lite mer, men vi fick ett väldigt tråkigt besked angående en bostad som vi skulle ha hyrt på längre tid. Allt var klart och skulle bara undertecknas, dottern var redan anmäld till skolan där till hösten osv så det känns rätt tungt just nu. Sen avslutade dottern kvällen med att stå på alla fyra på garageuppfarten när vi kom hem från flygplatsen efter att ha lämnat mamma/ mormor. Så två blodiga knän och händer.. Men där var faktiskt min droppe nådd så lämnade över allt till mannen och satt mig och grät en skvätt i sovrummet. Var även superjobbigt att säga hejdå till mamma i dag särskilt då vi inte vet när vi ses nästa gång igen. Så har riktig separationsångest. Så nej ingen vidare bra vecka det här. Sorry för gnälligt inlägg behövde få skriva av mig lite.
#1 - - Therese:

Man får gnälla, vi finns här och lyssnar.
Skickar många varma kramar och hoppas att ni alla mår bättre snart.

Svar: Tack så mycket! Det värmer!!:-) Kramar!
amerikaliv.blogg.se

#2 - - Anonym:

Usch hoppas allt löser sig och att det känns bättre snart. Usch vet hur det är att ha hemlängtan och sakna familjen. Kram

#3 - - Anonym:

Usch hoppas allt löser sig och att det känns bättre snart. Usch vet hur det är att ha hemlängtan och sakna familjen. Kram

#4 - - Anonym:

Usch hoppas allt löser sig och att det känns bättre snart. Usch vet hur det är att ha hemlängtan och sakna familjen. Kram

Svar: Tack så mycket! Värmer! Kram
amerikaliv.blogg.se