Glad midsommar!

Älskar verkligen downtown Austin, och vi är galet nöjda med vårt nya boende! Utsikten från våning 34 som vi bor på är magisk och pooldäck och gym m.m på våning 9 och 10 är även de super! Just nu sitter jag vid poolen och tittar på dottern som är i och badar. I dag började vi dagen med frukost på ett tacoställe(frukost taco) och sen runt lunch tog vi en promenad bort till Whole Foods och åt lunch. Ska fira midsommar i morgon med ett gäng svenskar och några amerikaner. Ska bli jätte trevligt! Hoppas ni alla fina bloggläsare har haft en riktig bra midsommarafton!
 
 
#1 - - Therese:

Vad spännande att ha flyttat till Austin! Ser framemot att få läsa era äventyr därifrån.
Kramar

Svar: Ja det känns spännande och galet bra än så länge :-) Hoppas ni hade en bra midsommar!! Kramar
amerikaliv.blogg.se

#2 - - Ulrika:

Glad midsommar (i efterskott)! Hoppas ni hade en fantastisk dag :).
Härligt att se att ni hittat stället där ni känner att ni vill bo.
Kramar

Svar: Får säga detsamma!! :-) Hoppas ni har haft en bra sommar så här långt!! Låter verkligen spännande att ni väntar på att komma över till USA! Du har ingen blogg jag kan följa? Vet ni ungefär när ni tror att ni kan komma över? Kramar
amerikaliv.blogg.se

#3 - - Ulrika:

Vi har haft en underbar sommar så här långt, tack snälla.
Hoppas ni har det lika underbart ni trots att mannen åkt till Sverige (läste ikapp de inlägg jag missat). Hoppas att tiden går fort tills han kommer hem igen :).
Tyvärr så står det lite still på visa bulletin fronten just nu och har inte hänt mycket det senaste månaderna så vi ligger ett helt år bakom nuvarande "current" datum. En lång, frustrerande väntan då vi väntat i 8 månader hittills :I. Men men, den som väntar på något gott.
Får jag fråga dig, hur länge ni fick vänta tills ert priority date blev current? Tänkte bara så jag vet vad jag ska vänta mig (även om det inte går att förutsäga direkt).
Jag har tyvärr ingen blogg än, men funderar starkt på att börja med en :). Tycker nämligen att det är så roligt att följa ert äventyr!
Hoppas ni mår toppen i härliga Austin! Kramar