Filmmusik som stannar kvar

 
Det är två låtar från två olika filmer som har har stannat kvar hos mig lite extra senaste året. Först har vi Kings of Lions acoustic version of Last Mile Home från filmen August Osage Country. kommer inte i håg så mycket av filmen då den var rätt så seg har jag för mig men låten har stannat kvar. 
 
 https://m.youtube.com/watch?v=Iq7XsHAOnqc
 
 
 
 
Sen kollade jag på filmen Jackie and Ryan en kväll för några månader sedan via Netflix mest i brist på annat. Även den en rätt lågmäld film som kanske inte var superbra men ändå sevärd.Men musiken! Känds så bekant men kunde inte riktigt placera den förens efter några dagar då det slog mig att det lät så himla likt i stilen med ett band vi såg på gatan när vi var i New Orleans förra hösten som jag filmade en snutt.Tyckte de var så galet bra och efter lite googlande så visade det sig att samma band hade varit med och gjort filmmusiken till denna film. Är Ben Barnes och the stay all night rounders. (Var the stay all night rounders som vi såg i New Orleans, men inte med Ben Barns) 
 
 
https://m.youtube.com/watch?v=RLUtGUX5Cf4 
 
 
 
 
 Lyckas tyvärr inte få upp direktlänkar här från youtube suck men hoppas det fungerar för er ändå! 
#1 - - Therese:

Varm kram till dig. Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att leva utan min syster...hon betyder så mycket för mig.
Styrkekramar!!

Svar: Tack så mycket!! Värmer gott ska du veta!! Hoppas du får en riktigt bra helg!! Kramar!!
amerikaliv.blogg.se