Ulta beauty

Jag är lite smått besatt av  hår och hudvård och olika  hår och hudvårdsmärken, i alla fall om man ska tro min man ;-)
 
Så därför blev jag överlycklig häromdagen då jag hittade denna helt fantastiska butik!! Jag var minst sagt i sjunde himlen!! De hade nästan alla mina favoritmärken och fanns så mycket kul att titta på när det gäller hår- hud- skönhetsvård!!Varit förbi utanför ett antal Ulta beauty i både Austin och Dallas men hade fått för mig att de bara hade eget märke. Men oj så fel jag hade! Såg nämligen en hel Dermalogica vägg utifrån när jag satt i bilen och väntade på maken som var inne i en friluftsbutik förra veckan som låg vägg i vägg med Ulta, men då var jag så sjuk så orkade inte gå ut och titta då. Men i måndags när vi var i området igen så kunde jag äntligen gå in!! Fanns verkligen allt!! Dermalogica, exiviance,redken, living proof  alla tänkbara värmeverktyg för hår, makeup osv osv. Hade lätt kunnat spendera flera timmar här!! Tyvärr hade de inte mitt favoritmärke på make up dock, glominerals men det är svårt att hitta nästan överallt. I Sverige brukar jag alltid beställa från skincity som är grymma!! Men måste ändå erkänna att det är kul att kunna klämma, titta och lukta på produkterna IRL.