Packar

I morgon åker vi äntligen över till andra sidan Atlanten igen. Förstår i vanlig ordning inte hur jag ska få ner allt i väskorna.. Förstår inte hur vi fick med oss så mycket "hem" till Sverige som vi fick. Sen är det lite irriterande då jag saknar en del plagg som jag inte kan hitta. Har en del kläder och prylar hos våra goda vänner i Austin, sen en del här i Sigtuna samt en del i vår lägenhet inne i stan. Tyvärr inte riktigt koll på vad som är vart längre. Så just nu hittar jag inte min favorit skjorta och favorit blus..De borde vara här i Sigtuna frågan är bara vart..

Hur som helst så är dottern färdigpackad och sugen på kolla i väg. Laddat upp med ett gäng pysselböcker och lite arbetsböcker så hon har något att sysselsätta sig med då vi har två mellanlandningar och sedan så går det inte att kolla på film på första och sista flygningen i morgon.

Vart vi ska?? Blir inte Texas utan North Carolina!