Flygfrakt

I dag har jag försökt hitta något företag som hanterar flygfrakt då vi funderar på att skicka över 100-150 kg med flyttgods. Men firman som var hyfsat billig som jag blev rekommenderad förra året verkar inte finnas kvar, och de som jag har fått offerter från har varit på tok för dyra så får nog bli enligt plan att vi tar med oss två resväskor plus handbagage per person. Sen kommer förhoppningsvis min mamma över till jul och då kan jag göra klart en extra väska och skicka den med henne. Har lite favorit julsaker och lite annat smått och gott som nog inte kommer få plats i första svängen. Resten får helt enkelt vänta tills vi skickar över en container vid senare tillfälle.
#1 - - Johanna:

Till vilken delstat ska ni flytta till?

Svar: Texas blir det till en början i alla fall! Så antar att vi får lite sommar när vi kommer över :-)
amerikaliv.blogg.se