En helg i stan.

I dag har det varit fullspäckat schema hela dagen. Först mötte jag och dottern upp en utav mina bästa vänner och hennes tre barn. Varav ett utav barnen är min otroligt söta lilla guddotter. Sen bar det av till Nacka för att fira dubbelfödelsedag. Känns inte som vi gjort annat än ätit hela helgen.Blivit goda middagar,fikastunder med bullar och pepparkakor och i dag blev det även tårtor. Gott har det varit, men ingen höjdare kalorimässig med tanke på att det även är jul nästa vecka.

I går blev det en sväng på stan, var även förbi Gamla Stans julmarknad igen. Så mysigt där när det är mörkt. Var även inne på Nobel museet en sväng. Aldrig varit inne där tidigare så var kul att se.

Men hur varmt är det inte i Stockholm nu?? Galet kändes som vår i dag. Hade nästan 13 grader ute. Även om julstämningen känns rätt långt borta med tanke på vädret så tycker jag ändå att det är rätt så skönt måste jag erkänna. Gör det inte fullt så jobbigt att vara "hemma" i Sverige just nu :-) Och är mysigt i December för är så många mysiga sammankomster med familj och vänner då. Även om tanken inte var att vi skulle vara här nu.