Underbara vår!!!!

Vilket fantastiskt väder som Stockholm har bjudit på senaste dagarna!! Tror faktiskt att just våren är min favorit årstid här i Stockholm. Är så vackert när allt slår ut. Nu står körsbärsträden i Kungsträdgården i full blom.Är magiskt vackert i år, så jag gör som så många andra Stockholmare och bjuder på några bilder ifrån gårdagens promenad.
Ska försöka att verkligen njuta av våren och Stockholm de kommande veckorna, har haft lite svårt att vara mentalt närvarande här den senaste tiden. Är på något sätt redan "klar" med Stockholm och befinner mig i tanken redan i USA.
Annars hade vi en supermysig helg som spenderades med familj och goda vänner. Hann även med en promenad ute i skogen på Lidingö, där en utav mina bästa vänner bor. Så mysigt att höra fågelsång och se barnen kasta kottar i sjön. Har insett att jag har fått ett riktigt stadsbarn som gallskriker om hon ser en mask och hoppar jämfota av glädje när hon ser en liten ekorre.