Nervpirrande väntan..

Att hantera denna oändligt långa väntan är något som jag(läs min man) har upptäckt att jag inte är något vidare bra på hantera. Jag är så frustrerad och vill veta NU!!(Helst i går) HATAR verkligen att gå och vänta och vänta,och vänta på att något ska hända, att vi ska höra något från NVC eller ambassaden.
Som det är nu så går vi och väntar på att ÄNTLIGEN bli kallade på intervju, kommer bli så mycket enklare när vi väl har ett datum att gå efter för då kan vi börja planera!! Något vi inte kunnat göra sen augusti förra året eftersom vi inte har vetat när green card processen (cirkusen) är klar. Är en hel del planering med att få allt på plats innan vi åker. Antar att vi kommer få lite eld i baken att fixa med allt när vi väl får vårt intervjudatum. Massor av saker som ska fixas, för inte tala om allt som ska packas, rensas, säljas och ges bort/ slängas.
#1 - - Anonym:

Jag Har också kollat visajourney väldigt mycket med det står mindre om min process :) verkar som alla gör K1 visa så därför har jag sett att så många skriver att det tar upp mot 200 dagar innan intervju för k1 visa, att de nu behandlar ärenden från typ augusti förra året. Men det är klart att det verkar som ni startade innan dess även om ni kanske fått några RFEs så förhoppningsvist blir ni kallade snart! Håller tummar och fötter :)

Svar: Tack så jätte mycket :-) Vi väntar på ett family based green card. Vi hade priority date i augusti förra året, men har väntat mycket längre än så. Skönt att det ändå ÄNTLIGEN börjar närma sig!!!
amerikaliv.blogg.se